Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Idejni projekt integralnog nadvožnjaka preko tri raspona (CROSBI ID 345961)

Ocjenski rad | diplomski rad

Franetović, Marin Idejni projekt integralnog nadvožnjaka preko tri raspona / Radić, Jure (mentor); Zagreb, Građevinski fakultet, Zagreb, . 2006

Podaci o odgovornosti

Franetović, Marin

Radić, Jure

hrvatski

Idejni projekt integralnog nadvožnjaka preko tri raspona

U diplomskom radu napravljen je idejni projekt integralnog nadvožnjaka preko tri raspona koji premošćuje autocestu (koridor V.c) u okolici Osijeka. Nadvožnjak je ukupne duljine 87, 8 m, s tri raspona 22, 6+34, 0+22, 6 m. Ukupna širina mosta je 11, 7 m, pri čemu je kolnik širok 8, 0 m. Na mostu se još nalaze dvije revizijske staze od 0, 5 m i prostor potreban za smještanje elastičnih odbojnika i ograda. U tlocrtu se most nalazi u pravcu, dok mu je niveleta konveksno zaobljena (R=5000 m). Poprečni presjek rasponske konstrukcije je rebrasti, ukupne širine 11, 0 m. Sastoji se od dva rebra promjenjive visine 1, 4-2, 0 m i širine 1, 2 m, kolničke ploče promjenjive visine 0, 25-0, 45 m koja povezuje rebra i konzola duljine 2, 15 m. Rebra se nalaze na osnom razmaku od 5, 5 m i ukrućena su poprečnim nosačima iznad stupova i u sredini centralnog raspona. Rasponska konstrukcija je monolitno povezana sa stupovima i upornjacima, te je prednapeta kabelima u uzdužnom smjeru. Stupovi , visoki 8, 4 m, su konstantne debljine 1, 2 m, dok im se širina mijenja od temelja prema rasponskoj konstrukciji (od 1, 0 do 1, 6 m). Po dva stupa su temeljena na zajedničkim temeljima samcima (š/v/d=3, 0/1, 0/8, 5 m). Upornjaci su izvedeni kao minimalni – sastoje se od zida upornjaka (š/v/d=2, 0/3, 8/8, 5 m) na koji su konzolno spojena krila upornjaka duljine 3, 3 m. Budući da je kategorija tla C upornjake je potrebno temeljiti na betonskim pilotima (d=1, 5 m, l=12, 0 m). Gradiva upotrebljena za izvedbu: beton C35/45 za rasponsku konstrukciju, stupove i upornjak ; beton C20/25 za temelje i pilote ; rebrasta armatura RA 500/550 ; kabeli za prednapinjanjne Dywidag 6819. Pomoću programskog paketa SOFISTIK 23 na računalu je proveden statički i dinamički proračun, te dimenzioniranje prema novim europskim propisima za GSN i GSU. Proračunski model konstrukcije je prostorni roštilj, sastavljen od štapova rasponskog sklopa, stupova, poprečnih nosača, zida upornjaka, temelja stupova i pilota. Interakcija most-tlo modelirana je odgovarajućim oprugama. Statički sustav modela je okvir preko tri polja. Djelovanja na koja je proračunat nadvožnjak: vlastita težina, dodatno stalno opterećenje, prednapinjanje, puzanje i skupljanje, prometno opterećenje, vjetar, temperatura i potres. Diplomski rad uključuje osnovne nacrte mosta i detalj upornjaka.

integralni nadvožnjak preko tri raspona; prednapeta rasponska konstrukcija; nadvožnjak u okolici Osijeka; proračun prema graničnom stanju nosivosti i graničnom stanju uporabljivosti

nije evidentirano

engleski

Preliminary design of integral overpass over three spans

nije evidentirano

integral overpass over three spans; prestressed girder; overpass near city of Osijek; ultimate limit state design and sreviceabillity limit states design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

127

19.10.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Građevinski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Građevinarstvo