Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces (CROSBI ID 128627)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbeša, Marijana
hrvatski
Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces
Raspad tradicionalnih društvenih veza, razvoj masovnih medija i uspon političkog marketinga promijenili su strukturu i smjer izbornih kampanja. Suvremene, medijski posredovane izborne kampanje danas su predmet žustrih rasprava. Na jednoj su strani oni koji tvrde da kampanje pojednostavljuju političku stvarnost, manipuliraju biračima, potiču biračku apatiju i dugoročno doprinose demokratskom deficitu. Na drugoj su pak strani istraživači koji smatraju da su se kampanje morale prilagoditi novoj komunikacijskoj okolini, da samo atraktivne, medijima prilagođenje kampanje mogu pobuditi pozornost birača te da dobar dio kampanja ipak pozitivno utječe na izbornu participaciju i znanje birača o političkim procesima. Ovaj tekst pokušaj je da se prikažu argumenti jedne i druge strane te da se odgovori u kojoj mjeri i na koji način izborne kampanje utječu na demokratski proces.
politički marketing; politička komunikacija; izborne kampanje; demokratski proces
nije evidentirano
engleski
Present-day election campaigns and their impact on democratic process
nije evidentirano
Political marketing; political communication; election campaigns; democratic process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Politologija