Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces (CROSBI ID 128627)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbeša, Marijana Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces // Politička misao : Croatian political science review, 42 (2005), 1; 49-59-x

Podaci o odgovornosti

Grbeša, Marijana

hrvatski

Suvremene izborne kampanje i kako one utječu na demokratski proces

Raspad tradicionalnih društvenih veza, razvoj masovnih medija i uspon političkog marketinga promijenili su strukturu i smjer izbornih kampanja. Suvremene, medijski posredovane izborne kampanje danas su predmet žustrih rasprava. Na jednoj su strani oni koji tvrde da kampanje pojednostavljuju političku stvarnost, manipuliraju biračima, potiču biračku apatiju i dugoročno doprinose demokratskom deficitu. Na drugoj su pak strani istraživači koji smatraju da su se kampanje morale prilagoditi novoj komunikacijskoj okolini, da samo atraktivne, medijima prilagođenje kampanje mogu pobuditi pozornost birača te da dobar dio kampanja ipak pozitivno utječe na izbornu participaciju i znanje birača o političkim procesima. Ovaj tekst pokušaj je da se prikažu argumenti jedne i druge strane te da se odgovori u kojoj mjeri i na koji način izborne kampanje utječu na demokratski proces.

politički marketing; politička komunikacija; izborne kampanje; demokratski proces

nije evidentirano

engleski

Present-day election campaigns and their impact on democratic process

nije evidentirano

Political marketing; political communication; election campaigns; democratic process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (1)

2005.

49-59-x

objavljeno

0032-3241

Povezanost rada

Politologija