Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neka djeca i u nastavi budu djeca (CROSBI ID 524276)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Milotić, Branka Neka djeca i u nastavi budu djeca // Seminar iz fizike u sklopu uvođenja HNOS-a Zagreb, Hrvatska, 06.03.2006-10.03.2006

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka

hrvatski

Neka djeca i u nastavi budu djeca

Djeca predobro znaju da za svaku igru postoje jasno definirana pravila i da će biti isključeni iz svake igre oni koji zadana pravila ne poštuju. Djeca su taj model prihvatila već vrlo rano, prije nego što su pošla u školu, a tijekom školovanja su te kriterije izgubili. Pritom je iznimno važno definiranje pravila ''igre'' i onda se ''igrati'' poštujući postavljena pravila i učiti u opuštenoj radnoj atmosferi. Društveni je cilj društvo znanja. Put do toga cilja je učenje. Škola mora postati zajednica usvajanja znanja i neprestano stvarati snažno okruženje za učenje tako da djeci učenje postane potreba i radost. Cilj je učenja proizvodnja ideja, konceptualno razumijevanje, ne zapamćivanje gotovih činjenica, ne enciklopedijsko, ne ''paradno'', pasivno znanje, nego razvijanje produktivnog mišljenja i analitičkoga pristupa rješavanju problema, postupka bliskog rješavanju svakoga životnog problema, ali i organizaciji znanstveno-istraživačkoga rada. Znanstvenici vrlo često kažu da se igraju ''radeći'' ozbiljnu znanost, a u školi je atmosfera pretjerano ozbiljna i prečesto čak mučna. Tu je malo zadovoljnih. Potrebne su promjene ponašanja svih sudionika u nastavnom procesu, ali ne revolucionarne promjene, nego postupne, evolucijske promjene. Pred učiteljima je nova misija. Kako obaviti tu misiju? Osmišljavajući i izvodeći radionice za učenike u sklopu projekta MZOS-a ''Eksperiment u konstruiranju fizičkih modela i koncepata'', javila se ideja da se i nastavnicima ponudi kratka edukacija o metodama učenja i poučavanja korištenim u radionicama. Primjena se radionica u nastavi temelji na spoznajama koje potkrepljuju nužnost uvođenja promjena u učionicu u smislu razvijanja aktivnog i suradničkog učenja koje u potpunosti stavlja učenika u središte zbivanja.

poučavanje fizike; pokus

nije evidentirano

engleski

Let children be children in the school too.

nije evidentirano

physics teaching; experiment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Seminar iz fizike u sklopu uvođenja HNOS-a

pozvano predavanje

06.03.2006-10.03.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika