Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Noise and vibration of tram tracks - differences between discrete and continuous rails instalations (CROSBI ID 524247)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lakušić, Stjepan ; Bogut, Marijan Noise and vibration of tram tracks - differences between discrete and continuous rails instalations // Automation in Transportation 2006 / Šakić, Željko (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2006. str. 31-36-x

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan ; Bogut, Marijan

hrvatski

Noise and vibration of tram tracks - differences between discrete and continuous rails instalations

Jedan od najvažnijih ciljeva kod projektiranja tramvajskih kolosijeka u urbanim sredinama je prvenstveno smanjenje buke i vibracija uzrokovanih kretanjem tramvajskih vozila. Buka i vibracije posebno dolaze do izražaja na mjestima križanja tramvajskih kolosijeka gdje je ugrađen određeni broj kolosiječnih sklopova i skretnica. Na navedenim mjestima prisutni su prekidi voznih trakova što izaziva trenutne udare uslijed prolaska kotača vozila. U ovome radu prezentirani su rezultati dobiveni istraživanjem dva tipa tramvajskih konstrukcija, vezanih za način oslanjanja tračnice na podlogu, diskretni način te kontinuirani način oslanjanja tračnice. Prvi tip konstrukcije predstavlja standardni način za izvođenje kolosijeka u Zagrebu dok drugi tip konstrukcije predstavlja novo tehničko rješenje. Uspoređivani su rezultati dobiveni mjerenjima na terenu. Kod komparacije navedenih sustava razmatrano je nekoliko parametara: ubrzanja, vibracije i vlastite frekvencije tračnica, vibracije podloge kolosijeka te razina buke. Znatno povoljniji rezultati kontinuiranog načina oslanjanja tračnice, pomogli su kod donošenja odluke da se rekonstrukcija križanja Jurišićeva-Draškovićeva izvede sa navedenim načinom, a sve u cilju poduzimanja mjera za smanjenje buke i vibracija na tramvajskim kolosijecima u urbanim sredinama.

noise; vibration; tram track; discrete and continuous rail support

nije evidentirano

engleski

Noise and vibration of tram tracks - differences between discrete and continuous rails instalations

nije evidentirano

noise; vibration; tram track; discrete and continuous rail support

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-36-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Automation in Transportation 2006

Šakić, Željko

Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA)

Podaci o skupu

26th Conference on Transportation Systems with International Participation AUTOMATION IN TRANSPORTATION 2006

predavanje

08.11.2006-11.11.2006

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Elektrotehnika, Građevinarstvo