Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing (CROSBI ID 470129)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šehanović, Jusuf ; Tomčić, Zdenko
engleski
Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing
U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.
management; marketing; tourism; Istria
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
147-155-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća
Split: FTVT Dubrovnik
Podaci o skupu
Turizam u Hrvatskoj na prijelazu stoljeća
predavanje
01.02.1996-02.02.1996
Dubrovnik, Hrvatska