Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing (CROSBI ID 470129)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Šehanović, Jusuf ; Tomčić, Zdenko Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing // Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća. Split: FTVT Dubrovnik, 1996. str. 147-155-x

Podaci o odgovornosti

Šehanović, Jusuf ; Tomčić, Zdenko

engleski

Strategic Management in Hospitality and Tourism Marketing

U radu se definiraju čimbenici koji potiču istraživanje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu Istre. Prikazano je koja se tržišta obrađuju i zašto, koja se sredstva i postupci za to upotrebljavaju, na koji način poduzeća prepoznaju svoje šanse i rizike na tržištu, te kako se iskorištavaju prednosti i neutraliziraju slabosti u odnosu na konkurente. Navedeni podaci prikupljeni su istraživanjem istarskih ugostiteljskih i turističkih poduzeća. dan je prijedlog načina izgradnje odnosa s užom društvenom okolinom, te je istaknuta važnost izgradnje strateškog menedžmenta marketinga u ugostiteljstvu i turizmu.

management; marketing; tourism; Istria

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-155-x.

1996.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Znanstvenog i stručnog skupa Turizam u hrvatskoj na prijelazu stoljeća

Split: FTVT Dubrovnik

Podaci o skupu

Turizam u Hrvatskoj na prijelazu stoljeća

predavanje

01.02.1996-02.02.1996

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija