Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice (CROSBI ID 128510)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Renko, Sanda
hrvatski
Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice
Proces izbora određenog tipa prodavaonice funkcija je dvaju grupa čimbenika: onih na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. Budući da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke gdje kupiti određene proizvode i da oni interaktivno reagiraju i utječu jedan na drugi i na sam izbor prodavaonice, razvijeni su modeli kojima se taj problem pokušao učiniti razumljivijim. Svrha je autoričina rada ustanoviti na osnovi identificiranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice na koji način i kojim intenzitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izbor i kreirati model izbora prodavaonice (koji se sastoji od definiranih kriterija) koji će domaćim maloprodajnim poduzećima osigurati smjernice za kreiranje potencijalne strategije za postizanje konkurentske prednosti na tržištu.
model izbora prodavaonice; maloprodaja; potrošač
nije evidentirano
engleski
Creating of Dynamic Store Choice Model
nije evidentirano
store choice model; retailing; consumer
nije evidentirano
Podaci o izdanju
5-6
2006.
305-426-x
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija