Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice (CROSBI ID 128510)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Renko, Sanda Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 5-6 (2006), 305-426-x

Podaci o odgovornosti

Renko, Sanda

hrvatski

Kreiranje dinamičkog modela izbora prodavaonice

Proces izbora određenog tipa prodavaonice funkcija je dvaju grupa čimbenika: onih na strani potrošača i onih na strani prodavaonice. Budući da veliki broj kriterija diktira donošenje potrošačeve odluke gdje kupiti određene proizvode i da oni interaktivno reagiraju i utječu jedan na drugi i na sam izbor prodavaonice, razvijeni su modeli kojima se taj problem pokušao učiniti razumljivijim. Svrha je autoričina rada ustanoviti na osnovi identificiranih ključnih čimbenika koji utječu na izbor prodavaonice na koji način i kojim intenzitetom pojedini čimbenici djeluju na donošenje odluke o izbor i kreirati model izbora prodavaonice (koji se sastoji od definiranih kriterija) koji će domaćim maloprodajnim poduzećima osigurati smjernice za kreiranje potencijalne strategije za postizanje konkurentske prednosti na tržištu.

model izbora prodavaonice; maloprodaja; potrošač

nije evidentirano

engleski

Creating of Dynamic Store Choice Model

nije evidentirano

store choice model; retailing; consumer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5-6

2006.

305-426-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost