Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa (CROSBI ID 524080)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Car, Viktorija Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa. 2006

Podaci o odgovornosti

Car, Viktorija

hrvatski

Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa

Globalni publicitet koji je prijenosima uživo dan događajima, bez sumnje je utjecao kako na ponašanje aktera i protagonista tih događaja, tako i na ponašanje gledatelja neovisno tiče li ih se taj događaj neposredno ili samo posredno. Značajna je uloga globalne televizije u konstrukciji svjetskog javnog mnijenja. Iz navedenoga slijedi kako sudjelovanje televizije u događajima zapravo briše granicu između društvene i medijske stvarnosti. Ostvarujući ulogu nositelja „ pozitivne globalizacije“ čija je zadaća obogatiti informacijski siromašne zemlje i narode i tako im pomoći u bržem razvoju, ali uz istovremenu zadaću informacijske podrške i razvijenim zemljama, javni servis trebao bi biti jedan od ključnih promotora globalnog društvenog razvoja.

mediji; televizija; globalizacija; globalno medijsko tržište

nije evidentirano

engleski

Television and globalization: the role of public service

nije evidentirano

media; television; globalization; global media market

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

JETiC International Conference: How Globalism Influences Journalism

pozvano predavanje

16.06.2006-18.06.2006

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti