Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa (CROSBI ID 524080)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Car, Viktorija
hrvatski
Televizija i globalizacija: uloga javnog servisa
Globalni publicitet koji je prijenosima uživo dan događajima, bez sumnje je utjecao kako na ponašanje aktera i protagonista tih događaja, tako i na ponašanje gledatelja neovisno tiče li ih se taj događaj neposredno ili samo posredno. Značajna je uloga globalne televizije u konstrukciji svjetskog javnog mnijenja. Iz navedenoga slijedi kako sudjelovanje televizije u događajima zapravo briše granicu između društvene i medijske stvarnosti. Ostvarujući ulogu nositelja „ pozitivne globalizacije“ čija je zadaća obogatiti informacijski siromašne zemlje i narode i tako im pomoći u bržem razvoju, ali uz istovremenu zadaću informacijske podrške i razvijenim zemljama, javni servis trebao bi biti jedan od ključnih promotora globalnog društvenog razvoja.
mediji; televizija; globalizacija; globalno medijsko tržište
nije evidentirano
engleski
Television and globalization: the role of public service
nije evidentirano
media; television; globalization; global media market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
JETiC International Conference: How Globalism Influences Journalism
pozvano predavanje
16.06.2006-18.06.2006
Opatija, Hrvatska