Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga (CROSBI ID 345873)

Ocjenski rad | diplomski rad

Begović, Marina Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga / Prizl Jakovac, Tatjana (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2006

Podaci o odgovornosti

Begović, Marina

Prizl Jakovac, Tatjana

hrvatski

Teškoće čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga

Cilj ovog istraživanja bilo je ispitivanje teškoća čitanja i pisanja kod osoba s oštećenjem mozga te utvrđivanje razlika na zadacima čitanja i pisanja kod osoba s moždanim udarom i osoba s traumatskim oštećenjem mozga. Pri tom bili su primjenjeni četvrti i sedmi dijelovi Aachen Aphasia Test-a (Huber, Weniger, Poeck, Willmes, 1983.) prilagođeni hrvatskom jeziku. Ispitano je pet osoba s moždanim udarom u dobi od 59 do 74 godina i pet osoba s traumatskim oštećenjem mozga u dobi od 23 do 32 godine. Rezultati su pokazali da su osobe s moždanim udarom uspješnije na većini zadataka razumijevanja, čitanja, a i na većini zadataka pisanja.

moždani udar; traumatska oštećenja mozga; afazija; aleksija; agrafija; Aachen Aphasia Test

nije evidentirano

engleski

Reading and writing difficulties in people with brain damage

nije evidentirano

cerebral stroke; traumatic brain injury; aphasia; alexia; agraphia; Aahen Aphasia Test

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

23.10.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija