Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 278815

Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću


Skoko, Božo
Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću, Zagreb: Millenium promocija, 2006 (prirucnik)


Naslov
Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću
(Handbook for Understanding of Public Relations)

Autori
Skoko, Božo

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Millenium promocija

Grad
Zagreb

Godina
2006

Stranica
336

ISBN
953-95581-0-7

Ključne riječi
odnosi s javnošću; odnosi s medijima; Hrvatska
(public relations; media relations; Croatia)

Sažetak
Knjiga se bavi fenomenom odnosa s javnošću, objavljuje eseje i praktične upute za razumijevanje tog zanimanja te primjenu u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0015018

Ustanove
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Skoko, Božo
Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću, Zagreb: Millenium promocija, 2006 (prirucnik)
Skoko, B. (2006) Priručnik za razumijevanje odnosa s javnošću. Zagreb, Millenium promocija.
@book{book, author = {Skoko, B.}, collectioneditor = {Jur\v{c}evi\'{c}, Marinko and Tanta, Ivan}, year = {2006}, pages = {336}, keywords = {public relations, media relations, Croatia}, isbn = {953-95581-0-7}, title = {Handbook for Understanding of Public Relations}, keyword = {public relations, media relations, Croatia}, publisher = {Millenium promocija}, publisherplace = {Zagreb} }