Uloga medija u zaštiti okoliša (CROSBI ID 523872)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela
hrvatski
Uloga medija u zaštiti okoliša
Cilj rada je ukazati na ulogu koju mediji trebaju imati u zaštiti okoliša. U tu svrhu obrađeni su izvori i metode mjerenja ekološke informiranosti javnosti te je analizirano dosadašnje ekološko informiranje svjetske javnosti putem medija i posebice stanovništva Jugoistočne Europe, čije su se zemlje u posljednjih 15-ak godina našle u procesu društvene i gospodarske tranzicije. Također, provedeno je istraživanje stavova stanovnika o medijskoj ekološkoj sceni u Republici Hrvatskoj kao i o utjecaju hrvatskih medija na proekološko ponašanje stanovnika. Rezultati istraživanja ukazuju na to da se hrvatski mediji marginalno bave obradom ekoloških tema te da je pritom njihovo djelovanje uglavnom reaktivno, tj. da se ekološke teme obrađuju u slučaju većih ekoloških incidenata i da im se tada pridaje senzacionalistički karakter. Na vlasnicima medija i uređivačima programske politike je odluka o davanju većeg medijskog prostora ekološkim temama i ispravnom pristupu njihovoj obradi.
ekološka informiranost; mediji; zaštita okoliša; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
A role of media in the environmental protection
nije evidentirano
ecological awareness; media; environmental protection; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
463-480-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Kesić, T. ; Ozretić Došen, Đ.
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
XIX. Kongres CROMAR-a
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska