Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga medija u zaštiti okoliša (CROSBI ID 523872)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela Uloga medija u zaštiti okoliša // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, T. ; Ozretić Došen, Đ. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 463-480-x

Podaci o odgovornosti

Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela

hrvatski

Uloga medija u zaštiti okoliša

Cilj rada je ukazati na ulogu koju mediji trebaju imati u zaštiti okoliša. U tu svrhu obrađeni su izvori i metode mjerenja ekološke informiranosti javnosti te je analizirano dosadašnje ekološko informiranje svjetske javnosti putem medija i posebice stanovništva Jugoistočne Europe, čije su se zemlje u posljednjih 15-ak godina našle u procesu društvene i gospodarske tranzicije. Također, provedeno je istraživanje stavova stanovnika o medijskoj ekološkoj sceni u Republici Hrvatskoj kao i o utjecaju hrvatskih medija na proekološko ponašanje stanovnika. Rezultati istraživanja ukazuju na to da se hrvatski mediji marginalno bave obradom ekoloških tema te da je pritom njihovo djelovanje uglavnom reaktivno, tj. da se ekološke teme obrađuju u slučaju većih ekoloških incidenata i da im se tada pridaje senzacionalistički karakter. Na vlasnicima medija i uređivačima programske politike je odluka o davanju većeg medijskog prostora ekološkim temama i ispravnom pristupu njihovoj obradi.

ekološka informiranost; mediji; zaštita okoliša; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

A role of media in the environmental protection

nije evidentirano

ecological awareness; media; environmental protection; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

463-480-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Kesić, T. ; Ozretić Došen, Đ.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija