Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case (CROSBI ID 128368)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomasević-Lisanin, Marija ; Vranešević, Tihomir ; Palić, Mirko ; Vignali, Gianpaolo In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case // International journal of entrepreneurship & small business, 3 (2006), 3-4; 348-365-x

Podaci o odgovornosti

Tomasević-Lisanin, Marija ; Vranešević, Tihomir ; Palić, Mirko ; Vignali, Gianpaolo

engleski

In serach of a new marketing and sales strategy in the print media business ; a Balkans case

Case study describing acquisition in print media business in Croatia

marketing strategy; selling; print media; Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (3-4)

2006.

348-365-x

objavljeno

1476-1297

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost