Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 277692

O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima


Rimac, Ivan
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima // XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova. / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2006. str. 114-114 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 277692 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima
(Remarks about validity of entry exam on Croatian studies)

Autori
Rimac, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova. / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2006, 114-114

Skup
XV. Dani psihologije

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25-27.05.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
razredbeni ispiti; valjanost
(university entry exam; validity)

Sažetak
Cilj rada je problematizirati prediktivnu valjanost razredbenih postupaka pri prijemu kandidata na visokoškolske ustanove. Uobičajena praksa određivanja apriornih udjela pojedinih komponenata razredbenog postupka provjerena je na empirijskim podacima tako da je utvrđena prediktivnost i udio pojedinih dijelova razredbenog postupka na konačni plasman kandidata na listi i uspoređena s očekivanjima postavljenim u apriornim postavkama procedure. Rezultati na pojedinim testovima znanja, bodovi stečeni na osnovu srednjoškolskog uspjeha te rezultati u testu intelektualnih sposobnosti dovedeni su u vezu s konačnom rang kandidata kako bi se utvrdilo imaju li pojedine komponente udio u konačnoj rang listi adekvatan apriornim postavkama procedure. Odstupanja su dovedena u vezu s varijabilitetom pojedinih mjernih procedura i međusobnom koreliranošću istih. Posebna pažnja posvećena je testiranju vremenskih fluktuacija kako bi se provjerilo u kojoj je mjeri razredbena procedura stabilna i istovjetna u međugeneracijskoj usporedbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0194105

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Rimac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rimac, Ivan
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima // XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova. / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2006. str. 114-114 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Rimac, I. (2006) O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima. U: Čubela Adorić, V., Penezić, Z., Proroković, A. & Vulić-Prtorić, A. (ur.)XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova..
@article{article, author = {Rimac, I.}, year = {2006}, pages = {114-114}, keywords = {university entry exam, validity}, title = {Remarks about validity of entry exam on Croatian studies}, keyword = {university entry exam, validity}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font