Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategic tourism marketing plan of CEI countries. Final concept (CROSBI ID 749518)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna Strategic tourism marketing plan of CEI countries. Final concept // studija. 1998.

Podaci o odgovornosti

Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna

engleski

Strategic tourism marketing plan of CEI countries. Final concept

CEI is an international regional association which includes 16 member countries. The study analises tourists resources in the region as well as the concept of common marketing strategy of diferent tipes of tourism products.

tourism; tourism marketing strategy; Central European Initiative

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija