Posebne jezične teškoće (CROSBI ID 345673)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vidović, Ana
Mildner, Vesna
hrvatski
Posebne jezične teškoće
Dan je prikaz urednog jezičnog razvoj i posebnih jezičnih teškoća. Prikazani su rezultati vlastitog eksperimentalnog rada s petogodišnjom djecom koja pate od tog jezičnog poremećaja i uspoređeni s djecom uredna jezičnog statusa. Prikaz se temeljio na sposobnosti ponavljanaj 14 rečenica različite dužine i stupnja složenosti te sposobnosti pripovijedanja pomoću varijabli prosječne dužine iskaza i broja upotrijebljenih glagola u prepričanom tekstu. Djeca s PJT znatno slabije uspijevaju ponoviti rečenice u odnosu na kontrolnu skupinu, a posobeno slabo ponavljaju gramatički složenije rečenice. manje su uspješna i u pripovijedanju priče, što pokazuje znatno kraća prosječna dužina iskaza i u prosjeku manji broj upotrijebljenih glagola u pripovjednom tekstu.
jezični razvoj; posebne jezične teškoće
nije evidentirano
engleski
Specifil language impairment
nije evidentirano
language development; specific language impairment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
02.03.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb