Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The third space of television viewers (CROSBI ID 523527)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Puljar D'Alessio, Sanja The third space of television viewers // 9th EASA Biennial Conference: Europe and the World. Bristol, 2006. str. 73-x

Podaci o odgovornosti

Puljar D'Alessio, Sanja

engleski

The third space of television viewers

Based on the research in Naples (Italy) and Studentski grad in Zagreb (Croatia), the paper considers the television viewers' interpretation of the quiz "Who Wants to be a Millionaire?" as a cultural praxis that reflects social relations and meanings.

media anthropology; television viewers; local knowledge

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

9th EASA Biennial Conference: Europe and the World

Bristol:

Podaci o skupu

9th Biennial Conference: Europe and the World

predavanje

18.09.2006-21.09.2006

Bristol, Ujedinjeno Kraljevstvo

Povezanost rada

Etnologija i antropologija