Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije (CROSBI ID 749514)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
hrvatski
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije
Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao izletničko-rekreacijsku cjelogodišnju destinaciju s izrazito atraktivnim prirodnim resursima. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u kratkom vremenu Karlovačka županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 48 mln USD.
turizam; turistički marketinški plan; Karlovačka županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic tourism marketing plan of Karlovac county
nije evidentirano
tourism; tourism marketing plan; Karlovac county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
studija
1998.
nije evidentirano
objavljeno