Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije (CROSBI ID 749514)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije // studija. 1998.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije

Strateški marketinški plan turizma Karlovačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao izletničko-rekreacijsku cjelogodišnju destinaciju s izrazito atraktivnim prirodnim resursima. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u kratkom vremenu Karlovačka županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 48 mln USD.

turizam; turistički marketinški plan; Karlovačka županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of Karlovac county

nije evidentirano

tourism; tourism marketing plan; Karlovac county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija