Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije (CROSBI ID 749511)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante
hrvatski
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije
Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao zdravstveno, preventivno-rekreacijsku i izletničku destinaciju s največom koncentracijom toplica u Hrvatskoj. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u razdoblju od tri godine Krapinsko-zagorska županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 47 mln USD.
turizam; turistički marketinški plan; Krapinsko-zagorska županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic tourism marketing plan of Krapinsko-zagorska county
nije evidentirano
tourism; tourism marketing plan; Krapinsko-zagorska county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
studija
1998.
nije evidentirano
objavljeno