Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije (CROSBI ID 749511)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije // studija. 1998.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije

Strateški marketinški plan turizma Krapinsko-zagorske županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao zdravstveno, preventivno-rekreacijsku i izletničku destinaciju s največom koncentracijom toplica u Hrvatskoj. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u razdoblju od tri godine Krapinsko-zagorska županija ostvarila godišnju potrošnju turista od oko 47 mln USD.

turizam; turistički marketinški plan; Krapinsko-zagorska županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of Krapinsko-zagorska county

nije evidentirano

tourism; tourism marketing plan; Krapinsko-zagorska county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija