Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije (CROSBI ID 749509)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
hrvatski
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao cjelogodišnju izletničko, športsko-rekreacijsku destinaciju očuvane i raznovrsne prirode te naglašenih tradicionalnih vrijednosti oplemenjenih u izrazu naivnog slikarstva, domaće kuhinje i folklora. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u županiji, u razdoblju od četiri godine, razina ukupne godišnje turistička potrošnja dosegla iznos od oko 11 mln USD.
turizam; turistički marketinški plan; Koprivničko-križevačka županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic tourism marketing plan of Koprivničko-križevačka county
nije evidentirano
tourism; tourism marketing plan; Koprivničko-križevačka county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
studija
1997.
nije evidentirano
objavljeno