Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije (CROSBI ID 749509)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije // studija. 1997.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije

Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao cjelogodišnju izletničko, športsko-rekreacijsku destinaciju očuvane i raznovrsne prirode te naglašenih tradicionalnih vrijednosti oplemenjenih u izrazu naivnog slikarstva, domaće kuhinje i folklora. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u županiji, u razdoblju od četiri godine, razina ukupne godišnje turistička potrošnja dosegla iznos od oko 11 mln USD.

turizam; turistički marketinški plan; Koprivničko-križevačka županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of Koprivničko-križevačka county

nije evidentirano

tourism; tourism marketing plan; Koprivničko-križevačka county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1997.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija