Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2759

Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije


Telišman-Košuta, Neda; Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Mikačić, Vesna; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije, 1997. (studija).


CROSBI ID: 2759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije
(Strategic tourism marketing plan of Koprivničko-križevačka county)

Autori
Telišman-Košuta, Neda ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

Izvornik
Studija

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, studija

Godina
1997

Ključne riječi
turizam; turistički marketinški plan; Koprivničko-križevačka županija; Hrvatska
(tourism; tourism marketing plan; Koprivničko-križevačka county; Croatia)

Sažetak
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije definirao je ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao cjelogodišnju izletničko, športsko-rekreacijsku destinaciju očuvane i raznovrsne prirode te naglašenih tradicionalnih vrijednosti oplemenjenih u izrazu naivnog slikarstva, domaće kuhinje i folklora. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana predviđa se da bi u županiji, u razdoblju od četiri godine, razina ukupne godišnje turistička potrošnja dosegla iznos od oko 11 mln USD.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01260102
01260101

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Telišman-Košuta, Neda; Hendija, Zvjezdana; Horak, Siniša; Ivandić, Neven; Klarić, Zoran; Mikačić, Vesna; Radnić, Ante; Weber, Sanda
Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije, 1997. (studija).
Telišman-Košuta, N., Hendija, Z., Horak, S., Ivandić, N., Klarić, Z., Mikačić, V., Radnić, A. & Weber, S. (1997) Strateški marketinški plan turizma Koprivničko-križevačke županije. studija. Studija.
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Mika\v{c}i\'{c}, Vesna and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1997}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ka \v{z}upanija, Hrvatska}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan turizma Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ke \v{z}upanije}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ki marketin\v{s}ki plan, Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ka \v{z}upanija, Hrvatska} }
@unknown{unknown, author = {Teli\v{s}man-Ko\v{s}uta, Neda and Hendija, Zvjezdana and Horak, Sini\v{s}a and Ivandi\'{c}, Neven and Klari\'{c}, Zoran and Mika\v{c}i\'{c}, Vesna and Radni\'{c}, Ante and Weber, Sanda}, year = {1997}, keywords = {tourism, tourism marketing plan, Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ka county, Croatia}, title = {Strategic tourism marketing plan of Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ka county}, keyword = {tourism, tourism marketing plan, Koprivni\v{c}ko-kri\v{z}eva\v{c}ka county, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font