Strategija i repozicioniranje Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u poslijeratnom razdoblju (CROSBI ID 463550)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Weber, Sanda ; Telišman-Košuta, Neda
hrvatski
Strategija i repozicioniranje Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u poslijeratnom razdoblju
U posljeratnom razdoblju hrvatski se turizam nalazi na prekretnici, pri čemu se misli na potrebu njegovog repozicioniranja. Gledano na dulji rok, riječ je o niz pomaka od diverzifikacije i kvalitativnog unapređenja turističkih proizvoda preko agresivne politike distribicije do stvaranja novog turističkog imagea zemlje kojim bi se izmjenila percepcija bivše socijalističke, jeftine i masovne destinacije sunca i mora.
turizam; rat; turistička destinacija; marketing; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategies for repositioning Croatia as a safe tourist destination in the post war era
nije evidentirano
tourism; war; tourist destination; marketing; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
71-72-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
War, terrorism, tourism: Times of crisis and recovery
Weber, Sanda
Zagreb: Institut za turizam
Podaci o skupu
War, terrorism, tourism: Times of crisis and recovery
pozvano predavanje
25.09.1997-27.09.1997
Dubrovnik, Hrvatska