Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika (CROSBI ID 128084)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Novak Milić, Jasna ; Gulešić Machata, Milvia Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika // Lahor, I. (2006), 1; 69-83-x

Podaci o odgovornosti

Novak Milić, Jasna ; Gulešić Machata, Milvia

hrvatski

Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika

Početno učenje i usvajanje hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika podrazumijeva svladavanje niza gramatičkih i leksičkih činjenica, ali i postizanje određene razine međukulturalne kompetencije. Međutim, poučavanju se i razvijanju MKK u nastavi hrvatskoga kao SJ i J2 pridaje nedovoljna pozornost. Suvremeni pristupi nastavi SJ i J2 zahtijevaju aktivniju ulogu i nastavnika i učenika u postizanju MKK koja se u današnje vrijeme opće globalizacije nameće kao jedan od najvažnijih ciljeva općega odgoja i obrazovanja, pa tako i nastave jezika. U članku se iznose opće činjenice o MKK i osnovnim načelima njezina poučavanja. Također se govori o mogućnostima primjene postojećih okvira i pristupa na nastavu hrvatskoga kao SJ i J2.

međukulturalna kompetencija; drugi jezik; strani jezik; glotodidaktika

nije evidentirano

engleski

Intercultural competence in Croatian as a second and foreign language

nije evidentirano

intercultural competence; second language; foreign language; glotodidactics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

I. (1)

2006.

69-83-x

objavljeno

1846-2197

1848-4972

Povezanost rada

Filologija