Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika (CROSBI ID 128084)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Novak Milić, Jasna ; Gulešić Machata, Milvia
hrvatski
Međukulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika
Početno učenje i usvajanje hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika podrazumijeva svladavanje niza gramatičkih i leksičkih činjenica, ali i postizanje određene razine međukulturalne kompetencije. Međutim, poučavanju se i razvijanju MKK u nastavi hrvatskoga kao SJ i J2 pridaje nedovoljna pozornost. Suvremeni pristupi nastavi SJ i J2 zahtijevaju aktivniju ulogu i nastavnika i učenika u postizanju MKK koja se u današnje vrijeme opće globalizacije nameće kao jedan od najvažnijih ciljeva općega odgoja i obrazovanja, pa tako i nastave jezika. U članku se iznose opće činjenice o MKK i osnovnim načelima njezina poučavanja. Također se govori o mogućnostima primjene postojećih okvira i pristupa na nastavu hrvatskoga kao SJ i J2.
međukulturalna kompetencija; drugi jezik; strani jezik; glotodidaktika
nije evidentirano
engleski
Intercultural competence in Croatian as a second and foreign language
nije evidentirano
intercultural competence; second language; foreign language; glotodidactics
nije evidentirano