Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveni marketing i odnosi s javnošću (CROSBI ID 33501)

Prilog u knjizi | stručni rad

Zima, Predrag Društveni marketing i odnosi s javnošću / Social Marketing and Public Relations // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland / Brunčić, Davor (ur.). Osijek: Hrvatski institut za lokalnu samoupravu, 2006. str. 425-431-x

Podaci o odgovornosti

Zima, Predrag

hrvatski

Društveni marketing i odnosi s javnošću

Pojam društvenoga marketinga u ovome radu obuhvaća ono što se u većini anglosaksonske literature označava pojmom marketinga neprofitnih organizacija, ali i socijalni marketing u smislu marketinga različitih socijalnih programa i akcija.

društveni marketing, odnosi s javnošću, neprofitna organizacija

nije evidentirano

engleski

Social Marketing and Public Relations

Pojam društvenoga marketinga u ovome radu obuhvaća ono što se u većini anglosaksonske literature označava pojmom marketinga neprofitnih organizacija, ali i socijalni marketing u smislu marketinga različitih socijalnih programa i akcija.

social marketing, public relations, NGO

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

425-431-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland

Brunčić, Davor

Osijek: Hrvatski institut za lokalnu samoupravu

2006.

953-6072-34-3

Povezanost rada

Pravo