Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 275149

Društveni marketing i odnosi s javnošću


Zima, Predrag
Društveni marketing i odnosi s javnošću // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland / Brunčić, Davor (ur.).
Osijek: Hrvatski institut za lokalnu samoupravu, 2006. str. 425-431


Naslov
Društveni marketing i odnosi s javnošću
(Social Marketing and Public Relations)

Autori
Zima, Predrag

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland

Urednik/ci
Brunčić, Davor

Izdavač
Hrvatski institut za lokalnu samoupravu

Grad
Osijek

Godina
2006

Raspon stranica
425-431

ISBN
953-6072-34-3

Ključne riječi
društveni marketing, odnosi s javnošću, neprofitna organizacija
(social marketing, public relations, NGO)

Sažetak
Pojam društvenoga marketinga u ovome radu obuhvaća ono što se u većini anglosaksonske literature označava pojmom marketinga neprofitnih organizacija, ali i socijalni marketing u smislu marketinga različitih socijalnih programa i akcija.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0111003

Ustanove
Pravni fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Predrag Zima (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Zima, Predrag
Društveni marketing i odnosi s javnošću // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland / Brunčić, Davor (ur.).
Osijek: Hrvatski institut za lokalnu samoupravu, 2006. str. 425-431
Zima, P. (2006) Društveni marketing i odnosi s javnošću. U: Brunčić, D. (ur.) Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva = Lokaal bestuur : Ervaringen in Kroatie en Nederland. Osijek, Hrvatski institut za lokalnu samoupravu, str. 425-431.
@inbook{inbook, author = {Zima, P.}, editor = {Brun\v{c}i\'{c}, D.}, year = {2006}, pages = {425-431}, keywords = {social marketing, public relations, NGO}, isbn = {953-6072-34-3}, title = {Social Marketing and Public Relations}, keyword = {social marketing, public relations, NGO}, publisher = {Hrvatski institut za lokalnu samoupravu}, publisherplace = {Osijek} }