Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 274958

Jezik reklamnih poruka u modernim medijima


Omazić, Marija; Pecman, Mojca
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima // Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb - Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku - HDPL, 2006. str. 509-519 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima
(The Language of Advertising in Modern Media)

Autori
Omazić, Marija ; Pecman, Mojca

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda - Zagreb - Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku - HDPL, 2006, 509-519

Skup
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 19. - 21. svibnja 2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Frazeologija; reklamne poruke; frazeološke jedinice
(Phraseology; advertising; phraseological units)

Sažetak
U radu se analiziraju specifičnosti jezika i izvanjezične odlike reklamnih poruka na engleskom jeziku koji se pojavljuju u različitim oblicima oglašavanja u modernim medijima, te načini na koji vrsta medija utječe na izbor jezičnih i izvanjezičnih sredstava. Posebno se ispituje i ilustrira upotreba frazeologije u različitim vrstama oglašavanja, te oglašavanje kao mehanizam promocije pop-kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122001

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Marija Omazić, (254741)