Jezik reklamnih poruka u modernim medijima (CROSBI ID 523185)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Omazić, Marija ; Pecman, Mojca
hrvatski
Jezik reklamnih poruka u modernim medijima
U radu se analiziraju specifičnosti jezika i izvanjezične odlike reklamnih poruka na engleskom jeziku koji se pojavljuju u različitim oblicima oglašavanja u modernim medijima, te načini na koji vrsta medija utječe na izbor jezičnih i izvanjezičnih sredstava. Posebno se ispituje i ilustrira upotreba frazeologije u različitim vrstama oglašavanja, te oglašavanje kao mehanizam promocije pop-kulture.
frazeologija; reklamne poruke; frazeološke jedinice
nije evidentirano
engleski
The Language of Advertising in Modern Media
nije evidentirano
phraseology; advertising; phraseological units
nije evidentirano
Podaci o prilogu
509-519-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Jezik i mediji: Jedan jezik - više svjetova
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Split, Hrvatska