Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezik reklamnih poruka u modernim medijima (CROSBI ID 523185)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Omazić, Marija ; Pecman, Mojca Jezik reklamnih poruka u modernim medijima // Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova / Granić, Jagoda (ur.). Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 509-519-x

Podaci o odgovornosti

Omazić, Marija ; Pecman, Mojca

hrvatski

Jezik reklamnih poruka u modernim medijima

U radu se analiziraju specifičnosti jezika i izvanjezične odlike reklamnih poruka na engleskom jeziku koji se pojavljuju u različitim oblicima oglašavanja u modernim medijima, te načini na koji vrsta medija utječe na izbor jezičnih i izvanjezičnih sredstava. Posebno se ispituje i ilustrira upotreba frazeologije u različitim vrstama oglašavanja, te oglašavanje kao mehanizam promocije pop-kulture.

frazeologija; reklamne poruke; frazeološke jedinice

nije evidentirano

engleski

The Language of Advertising in Modern Media

nije evidentirano

phraseology; advertising; phraseological units

nije evidentirano

Podaci o prilogu

509-519-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezik i mediji. Jedan jezik: više svjetova

Granić, Jagoda

Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Podaci o skupu

Jezik i mediji: Jedan jezik - više svjetova

predavanje

01.01.2006-01.01.2006

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija