Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude (CROSBI ID 345548)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Gržinić, Jasmina Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude / Štoković, Igor (mentor); Pula, Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Pula, . 2006

Podaci o odgovornosti

Gržinić, Jasmina

Štoković, Igor

hrvatski

Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude

Uspješan plasman na međunarodnom tržištu podrazumijeva bolje korištenje raspoloživog potencijala uz adekvatne politike cijena, oblike prodaje i sl. da bi se razvojni ciljevi u potpunosti realizirali. Na suvremenom turističkom tržištu se stalno javljaju novi izazovi s kojim se Hrvatska mora uspješno suočavati i to u danas sve izraženijim konkurentskim uvjetima. Postavlja se pitanje kako bolje koristiti raspoložive potencijale kako bi turistički bili konkurentniji? Kroz karakteristike turizma kao specifične djelatnosti autor traženjem veze između privatizacijskog procesa u turizmu, posljedica istog na konkurentnost Hrvatske, te komparacijom Hrvatske s konkurentnim zemljama Europe pokušava definirati strategiju turističkog pozicioniranja. Pritom misli na fazu diferenciranja hrvatske ponude.Autor podržava pristup javno – privatnog partnerstva, kako na destinacijskoj tako i na regionalnoj razini te drži da je zajedničko djelovanje javnog i privatnog sektora jedini mogući način uzajamnosti razvoja destinacija i regija, osiguranja dodane vrijednosti od turizma te održivosti budućeg razvoja. Istraživanja ovakvog tipa i individualni pristupi problemu pozicioniranja konkurentnosti hrvatskog turizma i definiranja njegovih dimenzija ključni su putovi ka globalnom saznanju da li tekuća ekonomska politika vodi računa o turizmu pri izradi koncepcije svojeg budućeg razvoja.

privatizacijski proces; konkurentnost; pozicioniranje; javno-privatno partnerstvo

nije evidentirano

engleski

Tourism competiteveness of Croatian tourism supply

nije evidentirano

privatization process; competitiveness; positioning; public-private partnership.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

274

17.01.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Pula

Pula

Povezanost rada

Ekonomija