Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude (CROSBI ID 345548)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Gržinić, Jasmina
Štoković, Igor
hrvatski
Pozicioniranje konkurentnosti hrvatske turističke ponude
Uspješan plasman na međunarodnom tržištu podrazumijeva bolje korištenje raspoloživog potencijala uz adekvatne politike cijena, oblike prodaje i sl. da bi se razvojni ciljevi u potpunosti realizirali. Na suvremenom turističkom tržištu se stalno javljaju novi izazovi s kojim se Hrvatska mora uspješno suočavati i to u danas sve izraženijim konkurentskim uvjetima. Postavlja se pitanje kako bolje koristiti raspoložive potencijale kako bi turistički bili konkurentniji? Kroz karakteristike turizma kao specifične djelatnosti autor traženjem veze između privatizacijskog procesa u turizmu, posljedica istog na konkurentnost Hrvatske, te komparacijom Hrvatske s konkurentnim zemljama Europe pokušava definirati strategiju turističkog pozicioniranja. Pritom misli na fazu diferenciranja hrvatske ponude.Autor podržava pristup javno – privatnog partnerstva, kako na destinacijskoj tako i na regionalnoj razini te drži da je zajedničko djelovanje javnog i privatnog sektora jedini mogući način uzajamnosti razvoja destinacija i regija, osiguranja dodane vrijednosti od turizma te održivosti budućeg razvoja. Istraživanja ovakvog tipa i individualni pristupi problemu pozicioniranja konkurentnosti hrvatskog turizma i definiranja njegovih dimenzija ključni su putovi ka globalnom saznanju da li tekuća ekonomska politika vodi računa o turizmu pri izradi koncepcije svojeg budućeg razvoja.
privatizacijski proces; konkurentnost; pozicioniranje; javno-privatno partnerstvo
nije evidentirano
engleski
Tourism competiteveness of Croatian tourism supply
nije evidentirano
privatization process; competitiveness; positioning; public-private partnership.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
274
17.01.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Pula
Pula