Integracija modula poslovnog odlučivanja u sustav učenja na daljinu (CROSBI ID 345519)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Fabijanić, Mario
Skočir, Zoran
hrvatski
Integracija modula poslovnog odlučivanja u sustav učenja na daljinu
Učenje na daljinu je učenje u kojem se nastavnik ili mentor i korisnici koji uče nalaze na fizički odvojenim lokacijama. Učenje na daljinu postaje sve zanimljivije, kako za tvrtke, tako i za pojedince. Sustavi za upravljanje učenjem na daljinu pritom postaju zanimljivi kao izvor podataka za softver poslovnog odlučivanja. Softver poslovnog odlučivanja integriran sa sustavom učenja na daljinu pomaže analizirati načine korištenja učenja na daljinu, pregled postignutih efekata te na taj načinunaprijediti kvalitetu ovakvog načina učenja. U ovom radu opisani su principi učenja na daljinu, dan je pregled korištenih tehnologija, izdvojeno je nekoliko najzanimljivijih prednosti koje donosi opisani sustav, opisan je dizajn integriranog modula poslovnog odlučivanja, te su verificirane njegove značajke s podacima nastalim na ostvarenom projektu u kojem je korišten eLearner sustav tvrke Cognita s integriranim i prilagođenim Microsoft Business Inteligence Portal alatom. Posebna je pažnja posvećena stečenim iskustvima, poput postupka otkrivanja razina kompetencija ili nedostataka u edukaciji vezanoj za specifične potrebe ovisno o poslovnoj funkciji. Opisani sustav omogućava jednostavnije i brže otkrivanje spomenutih nedostataka u procesu učenja, čineći sustav naprednijim i kvalitetnijim.
učenje na daljinu; sustav za upravljanje učenjem na daljinu; komunikacijski kanal; skladište podataka; analize; nedostaci u znanju; navike korisnika u učenju na daljinu; trendovi u učenju na daljinu; poslovno odlučivanje
nije evidentirano
engleski
Integration of Business Intelligence Module into Distance Learning System
nije evidentirano
distance learning; learning management system; communication channel; data warehouse; analyses; knowledge gaps; participant styles in distance learning; trends in distance learning; business intelligence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
93
03.02.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb