Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Menadžerska ekonomija u hotelijerstvu (CROSBI ID 4106)

Autorska knjiga | udžbenik

Vrtiprah, Vesna ; Pavlić, Ivana Menadžerska ekonomija u hotelijerstvu. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2005

Podaci o odgovornosti

Vrtiprah, Vesna ; Pavlić, Ivana

Sveučilište u Dubrovniku

hrvatski

Menadžerska ekonomija u hotelijerstvu

U knjizi Menadžerska ekonomija u hotelijerstvu se obrađuju ekonomski postulati koji su bitni menažerima u donošenju odluka kako bi se ostvarili što bolji poslovni rezultati. Pri tome se objašnjava problematika poslovne ekonomije u hotelijerstvu i upoznava se s inovativnim i sveobuhvatnim menadžerskim pristupom upravljanja hotelskim poduzećem. Knjiga je raspoređena u jedanaest poglavlja u okviru četiri cjeline tako da obuhvaća i raščlanjuje sve važnije teorijske i aplikativne elemente menadžerske ekonomije u hotelijerstvu. Prva cjelina sadržava objašnjenje pojma hotelijerstva i analizu njegove uloge u razvoju turizma. Posebno se poglavlje odnosi na razvrstavanje i kategorizaciju smještajnih objekata u svijetu i u Hrvatskoj. Tu su još obrađene mjere ekonomske politike kojima se u receptivnim zemljama potiče razvoj hotelijerstva. Druga cjelina prikazuje obilježja turističke potražnje za uslugama smještaja, metode prognoziranja potražnje i prodaje hotelskih usluga te utjecaj potražnje na proces donošenja odluka. U trećoj cjelini se daje prikaz menadžerskog pristupa upravljanju imovinom, rashodima, prihodima i poslovnim rezultatom u hotelskim poduzećima. Obrađeni su i instrumenti marketinškog miksa i njihov značaj za poslovni uspjeh. Prezentirani su poslovni indikatori koji omogućuju menadžerima pregled stanja, pravodobno reagiranje i usmjeravanje rezultata u željenom smjeru. Zadnja cjelina se odnosi na suvremene tendencije u razvoju hotelijerstva, analiziraju se oblici poslovnog povezivanja, prednosti i nedostatci svsakog od njih i ugovori koji su omogućili širenje hotelskih korporacija u svijetu. Poznavanje ovih procesa pomaže u definiranju okvira i smjernica djelovanja razvoja hotelskog poduzeća.

hotelijerstvo; ekonomska politika; potražnja; prognoziranje; troškovi; imovina; prihodi; rashodi; marketing; cijene; integracijski procesi

nije evidentirano

engleski

Managerial economics in hospitality

nije evidentirano

hospitality; economic policy; demand; forecasting; costs; assets; income; expenses; marketing; prices; integratinon process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku

2005.

953-7153-06-1

290

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija