Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 272071

Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja


Peko, Anđelka; Munjiza, Emerik; Cindrić, Mijo
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 1; 49-62 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni člamak, znanstveni)


Naslov
Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja
(The Role of School Cooperatives in the Formation of Self-respect)

Autori
Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Cindrić, Mijo

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 7 (2005), 1; 49-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni člamak, znanstveni

Ključne riječi
Učenička zadruga; samopoštovanje
(School cooperative; self-respect)

Sažetak
Svrha je ovoga rada ispitivanje razlike u samopoštovanju između učenika zadrugara i učenika nezadrugara. Provedeno je istraživanje na uzorku od 96 djece viših razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj u kojima postoje učeničke zadruge. Iz svake županije uključena je jedna škola. Samopoštovanje mladih ispitano je pitanjima semantičkoga moralnoga diferencijala.radom u učeničkoj zadruzi mladi razvijaju pozitivno samopoštovanje. rezultati provedenoga istraživanja to i potvrđuju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122003

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI