Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji (CROSBI ID 522429)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Škorić, Sanela
hrvatski
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji
Postizanje kvalitete u tržišnim se uvjetima poslovanja može ostvariti isključivo vodeći se marketinškom koncepcijom poslovanja. I u području sportske rekreacije djeluje niz sudionika koji bi se, ukoliko žele ostvariti profitabilno poslovanje, morali voditi upravo ovom koncepcijom poslovanja. Stoga je cilj rada objasniti što bi takve organizacije morale učiniti kako bi ostvarile kvalitetno poslovanje koje rezultira i adekvatnim poslovnim učincima tj. ostvarenim profitom. Ključnu ulogu u tom procesu ima istraživanje tržišta, a prikazani su neki podaci koji se mogu koristiti u donošenju odluka o kreiranju sportsko-rekreacijske ponude. Naglašeno je da se u ekonomskom smislu odluke ovakve vrste donose i na temelju pokazatelja profitabilnosti određenog tipa proizvoda ili usluga, no istraživanje želja i potreba kupaca prvi je korak u tom procesu.
kvaliteta; marketinški aspekti; sportsko-rekreacijske aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Marketing aspects of the quality in physical recreation
nije evidentirano
quality; aspects of marketing; physical recreation related activities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
335-340-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
Podaci o skupu
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
20.06.2006-24.06.2006
Rovinj, Hrvatska