Efikasnost studiranja na Sveučilištu u Zadru (CROSBI ID 127383)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Anđelko ; Perin, Višnja ; Zrilić, Rade
hrvatski
Efikasnost studiranja na Sveučilištu u Zadru
Efikasnost sustava visokog obrazovanja najčešće se utvrđuje na temelju "inputa" i "outputa", odnosno na temelju relativnog odnosa upisanih i diplomiranih. Kako je to lako mjerljivo u stvarnosti se često koristi. Pri tome je jasno kako to najviše govori o učinkovitosti sustava, a manje o kvaliteti, no ipak daje uvid u neke trendove i može poslužiti pri kreiranju određenih strategija u obrazovanju. Ovaj rad prati jednu generaciju studenata od prvog upisa do upisa četvrte godine studija, i to generaciju upisanu na prvu godinu studija akademske godine 2002./2003. dvopredmetnog sveučilišnog studija pedagogije na Sveučilištu u Zaru. Dobiveni rezultati pokazuju da su se kao dobri prediktori uspješnosti u studiju pedagogije pokazali školski uspjeh iz srednje škole, te rezultat na razredbenom ispitu. Istraživanje je longitudinalno, korištena je metoda studija dokumentacije, te stručnih i znanstvenih izvora. Rađena je deskriptivna statistička obrada podataka.
visoko školstvo ; kriza ; trajanje studija ; efikasnost ; kvaliteta ; Bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Efficacy of Studying at the University of Zadar
nije evidentirano
higher education ; crisis ; study duration ; efficacy ; quality ; Bologna process
nije evidentirano