Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu (CROSBI ID 127328)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo
hrvatski
Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu
U radu autori istražuju smjer i intenzitet utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Na temelju analize znanstvene literature koja se bavi navedenom problematikom autori su definirali dvije hipoteze o utjecaju cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Hipoteza H1 glasi: što je razina cijene viša, veća je percipirana kvaliteta, dok hipoteza H2 glasi: što su sniženja cijene učestalija, niža je percipirana kvaliteta. Na temelju postavljenih hipoteza definiran je strukturni model utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. S ciljem testiranja strukturnog modela, a samim tim i postavljenih hipoteza, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku od 956 studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na prihvaćanje postavljenih hipoteza istraživanja, pri čemu autori zaključuju o postojanju pozitivnog utjecaja cijene na percipiranu kvalitetu, te negativnog utjecaja sniženja cijene na percipiranu kvalitetu.
percipirana kvaliteta; odrednice percipirane kvalitete; cijena; sniženje cijene
nije evidentirano
engleski
The effects of price and price deals on perceived quality
nije evidentirano
perceived quality; determinants of perceived quality; price; price deals
nije evidentirano