Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije (CROSBI ID 33277)

Prilog u knjizi | ostalo

Bašić, Josipa Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije // Doktorski studiji / Lučin, Pero (ur.). Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2006. str. 137-147-x

Podaci o odgovornosti

Bašić, Josipa

hrvatski

Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije

Poslijediplomski doktorski studij razvijen unutar projekta doktorskog studija „ Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije i rehabilitacije“ u predloženom nazivu „ Prevencijska znanost i studij invaliditeta“ temelji se na suvremenim znanstvenim spoznajama promocije zdravlja, prevencije mentalnih i ponašajnih poremećaja, prevencije kriminaliteta i drugih rizičnih ponašanja djece i mladih te na multidisciplinarnom pristupu invaliditetu i promjenjenom poimanju invaliditeta. Riječ je o interdisciplinarnom studiju koji se temelji na: društvenim znanostima, biomedicini i zdravstvu, humanističkim znanostima te posebno interdisciplinarnom znanstvenom području. Strategija ovog poslijediplomskog studija razvijena je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s mnogim domaćim i inozemnim znanstvenicima sa sveučilišta, centara, instituta i zavoda iz Europe, SAD-a i Kanade, koji su je i prihvatili. Fakultet ima dugu tradiciju organizacije poslijediplomskih studija (1980). Pravilnikom za posljednji poslijediplomski studij reguliran je i doktorski studij koji traje tri godine i izvodi se nakon dvogodišnjeg magistarskog studija kao treća godina doktorskog studija. Ovaj prijedlog doktorskog studija u cijelosti je prihvatio uvjete Bolonjskog procesa i provoditi će se kao cjeloviti poslijediplomski znanstveni doktorski studij. Daljnja strategija razvoja poslijediplomskih studija na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu jesu poslijediplomski studiji organizirani kao cjeloživotno obrazovanje te su predložena i prihvaćena dva poslijediplomska stručna/specijalistička programa. Poslijediplomski doktorski studij Prevencijska znanost i studij invaliditeta programski je organiziran u dva smjera: (1) Prevencija mentalnih i ponašajnih poremećaja i promocija mentalnog zdravlja i (2) Studij invaliditeta. Studij se odvija i na hrvatskom i na engleskom jeziku (za određene kolegije). U izvođenju studija na oba smjera sudjeluje oko 40 nastavnika, od toga 10 suradnika iz inozemstva. Za znanstveno istraživački rad predviđeno je ukupno 13 znanstveno-istraživačkih projekata (5 projekata s inozemnih sveučilišta). Projekt doktorskog studija predstavljen je izabranim skupinama znanstvenika i stručnjaka (od znanstvenih, sveučilišnih– domaćih i inozemnih do vladinih predstavnika). Nakon razgovora o doktorskom studiju skupinama i akademske i neakademske zajednice, doktorski studij ocijenjen je vrlo visokom ocjenom, podržan u cijelosti zbog nacionalne važnosti te je naglašena potreba za njegovom što skorijom realizacijom.

doktorski studij, prevencijska znanost, studij invaliditeta

nije evidentirano

engleski

Development and Evaluation in the Community with Supported Prevention and Rehabilitation

nije evidentirano

doctoral study, prevention science, disability studies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

137-147-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Doktorski studiji

Lučin, Pero

Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske

2006.

953-95534-0-9

Povezanost rada

Pedagogija