Informatizacija hotelske prodaje (CROSBI ID 127224)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan ; Mijolović, Davor
hrvatski
Informatizacija hotelske prodaje
Hotelska prodaja je jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija, jer su pravovremene informacije o stanju prodaje smještajnih kapaciteta osnova za donošenje ključnih odluka za buduće cjelokupno poslovanje hotela. Osim toga, prodaja smještajnih kapaciteta u hotelu veoma je dinamična djelatnost kojoj je svrha osiguravanje što kvalitetnije usluge i proširenje asortimana ponude u hotelu. Jedan od osnovnih ciljeva informatizacije hotelske prodaje je povećanje iskorištenosti smještajnih kapaciteta. To je razlog što se pred informacijski podsustav prodaje smještajnih kapaciteta postavlja zadaća osiguravanja što više relevantnih informacija koje će menadžmentu hotela poslužiti kao kvalitetna osnova za donošenje određene poslovne odluke usmjerene ka što većem zadovoljenju želja gostiju, pružanju što kvalitetnije usluge i ostvarenju što većeg profita u poslovanju.
hotel ; prodaja ; organizacija ; informacijska tehnologija
nije evidentirano
engleski
Information technology in hotel booking
nije evidentirano
hotel ; booking ; organisation ; information technology
nije evidentirano