Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 269719

HOTELSKA PRODAJA I RECEPCIJSKO POSLOVANJE


Galičić, Vlado; Ivanović, Slobodan; Lupić, Marijan
HOTELSKA PRODAJA I RECEPCIJSKO POSLOVANJE / Radišić, Franjo ; Cerović, Zdenko (ur.).
Opatija: Sveučilište u Rijeci - Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, 2005


Naslov
HOTELSKA PRODAJA I RECEPCIJSKO POSLOVANJE
(HOTELS SALES AND FRONT OFFICE OPERATIONS)

Autori
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan ; Lupić, Marijan

Izdavač
Sveučilište u Rijeci - Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji

Grad
Opatija

Godina
2005

Stranica
364

ISBN
953-6198-51-7

Ključne riječi
Hotel; prodaja; recepcija
(Hotel; sales; reception)

Sažetak
Hotelska prodaja mora biti funkcionalno ustrojena, a neovisno o vlasničkim odnosima ili oblicima poslovanja, zajedno s uredom za rezervacije treba biti uključena u organizacijsku shemu hotela, što znači da se tako važni poslovi organiziraju i obavljaju u samome hotelu. Svojevrsnu prijelaznu fazu od prodaje prema recepcijskom poslovanju, predstavljaju rezervacije, pa su poslovi vezani uz rezervacije izuzetno osjetljivi. Prijamni odjel je mjesto gdje se ostvaruje prvi kontakt gosta s hotelom kada stigne u hotel, to je informativni centar za vrijeme boravka gosta u hotelu i to je mjesto zadnjeg kontakta kada gost odlazi iz hotela. Recepcija je « nervni sustav» ili « srce hotela» i « prava slika i ogledalo» svakog hotela gdje se odvija poslovanje koje karakterizira malo stalnih a veliki broj promjenjivih događaja. Za što kvalitetnije upravljanje poslovanjem prijamnog odjela u hotelu, a naročito recepcijskog poslovanja, odnosno odjela smještaja u najširem smislu, danas su razvijene posebne metode vođenja prihoda i rashoda nastalih aktivnošću odjela smještaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
116-1352598-2487 - Upravljanje logističkim procesima u turističkoj destinaciji (Edna Mrnjavac, )

Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija