Teacher's information literacy (CROSBI ID 522033)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
engleski
Teacher's information literacy
U radu se posebna pozornost posvećuje učiteljevoj informacijskoj pismenosti i kompetentnosti edukacijske uporabe ICT, kao preduvjetima uspostavljanja novih modela učenja i poučavanja te transformiranja tradicionalne edukacijske prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata informacijske pismenosti studenata (budućih predškolskih učitelja), autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja i poučavanja s razinom studentske informacijske kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve informacijske pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o ICT i učinkovitog uklapanja ICT u učiteljeva osobna iskustva učenja.
information literacy ; information and communication technologies (ICT) ; educaation of preschool teachers ; teacher's competence ; constructivist teaching and learning strategies
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
105-115.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej
Walat, Wojciech
Rzeszów: Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego
Podaci o skupu
Technology - Computer - Science - Education
pozvano predavanje
19.09.2006-20.09.2006
Iwonicz-Zdrój, Poljska