Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268929

Teacher's information literacy


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Teacher's information literacy // Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej / Walat, Wojciech (ur.).
Rzeszow: Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. str. 105-115 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 268929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teacher's information literacy

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej / Walat, Wojciech - Rzeszow : Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006, 105-115

Skup
Technology - Computer - Science - Education

Mjesto i datum
Iwonicz Zdrój, Poljska, 19. - 20. 09.2006

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
informacijska pismenost; informacijsko komunikacijske tehnologije; učiteljeva kompetencija; konstruktivističke strategije učenja i poučavanja
(information literacy; information and communication technologies (ICT); educaation of preschool teachers; teacher's competence; constructivist teaching and learning strategies)

Sažetak
U radu se posebna pozornost posvećuje učiteljevoj informacijskoj pismenosti i kompetentnosti edukacijske uporabe ICT, kao preduvjetima uspostavljanja novih modela učenja i poučavanja te transformiranja tradicionalne edukacijske prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata informacijske pismenosti studenata (budućih predškolskih učitelja), autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja i poučavanja s razinom studentske informacijske kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve informacijske pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o ICT i učinkovitog uklapanja ICT u učiteljeva osobna iskustva učenja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0245001

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Teacher's information literacy // Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej / Walat, Wojciech (ur.).
Rzeszow: Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. str. 105-115 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (2006) Teacher's information literacy. U: Walat, W. (ur.)Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej.
@article{article, editor = {Walat, W.}, year = {2006}, pages = {105-115}, keywords = {information literacy, information and communication technologies (ICT), educaation of preschool teachers, teacher's competence, constructivist teaching and learning strategies}, title = {Teacher's information literacy}, keyword = {information literacy, information and communication technologies (ICT), educaation of preschool teachers, teacher's competence, constructivist teaching and learning strategies}, publisher = {Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego}, publisherplace = {Iwonicz Zdr\'{o}j, Poljska} }