Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268916

Interactional and educational potential of the internet


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Interactional and educational potential of the internet // Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy / Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič (ur.).
Krasnojarsk: Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva, 2006. str. 3-9 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 268916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interactional and educational potential of the internet

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy / Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič - Krasnojarsk : Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva, 2006, 3-9

Skup
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy

Mjesto i datum
Krasnojarsk, Rusija, 15- 17. svibnja 2006

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
internet; otvorena edukacija; on-line učenje; interaktivnost; konstruktivistički pristup
(internet; open educationon; on-line learning; interactivity; constructistic approach)

Sažetak
U radu se razmatraju priroda i dometi djelovanja interneta kao dominantne komunikacijsko informacijske tehnologije: ekspanzivnost, neutralnost i/ili ideologizacija, konstruktivni i destruktivni utjecaji, djelovanje na obrasce socijalnog ponašanja. Također se prezentiraju i propituju određenja digitalne podjele i strategije njezina premošćivanja. U sklopu razmatranja pozicije i uloge interneta u kontekstu otvorene edukacije i edukacije na daljinu problematiziraju se terminološka pitanja i pojmovna određenja, kvalitetu komunikacije i interakcije i načine ostvarivanja interaktivnosti u on-line sredinama učenja, komparativne prednosti/nedostatke u odnosu na izravno učenje/poučavanje, vjerovanja učitelja i učenika o on-line učenju/poučavanju. Ukazuje se na nužnost koherentnog teorijskog okvira on-line učenja/poučavanja te kritički propituju pokušaje konstruktivističkog pristupa on-line učenju/poučavanju. Autorice zaključuju kako edukacijski učinci interneta ovise ne samo o prirodi i karakteristikama medija, već prvenstveno o uspješnosti njihova integriranja u situacije učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0245001

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Interactional and educational potential of the internet // Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy / Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič (ur.).
Krasnojarsk: Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva, 2006. str. 3-9 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (2006) Interactional and educational potential of the internet. U: Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič & Rogov, V. (ur.)Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy.
@article{article, year = {2006}, pages = {3-9}, keywords = {internet, open educationon, on-line learning, interactivity, constructistic approach}, title = {Interactional and educational potential of the internet}, keyword = {internet, open educationon, on-line learning, interactivity, constructistic approach}, publisher = {Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogi\v{c}eskij universitet im. V. P. Astafjeva}, publisherplace = {Krasnojarsk, Rusija} }