Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268862

Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja // Informatologia, 38 (2005), 3; 162-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 268862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja
(Information tehnologies and constructivistic paradigm of teaching)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 38 (2005), 3; 162-167

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konstruktivizam ; informacijske tehnologije ; učenje i poučavanje
(constructivism ; information technology ; učenje i poučavanje)

Sažetak
U radu se propituje kompatibilnost edukacijekse upotrebe suvremenih informacijskih tehnologija i konstruktivizma kao teorije o učenju i poučavanju. Ukazuje se na shvaćanja o ulogama suvremenih informacijskih tehnologija u transformiranju čina učenja i poučavanja. Razmatraju se njihove prednosti i ograničenja. Identificiraju se i analiziraju potencijali informacijskih tehnologija sukladni bitnim načelima konstruktivizma. Autorice zagovaraju "konstruktivistički dizajn instrukcije" kao ključnu pretpostavku učinkovite edukacijske primjene informacijskih tehnologija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0245001

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja // Informatologia, 38 (2005), 3; 162-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (2005) Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja. Informatologia, 38 (3), 162-167.
@article{article, year = {2005}, pages = {162-167}, keywords = {konstruktivizam, informacijske tehnologije, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje}, journal = {Informatologia}, volume = {38}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {Informacijske tehnologije i konstruktivisti\v{c}ka paradigma u\v{c}enja/pou\v{c}avanja}, keyword = {konstruktivizam, informacijske tehnologije, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje} }
@article{article, year = {2005}, pages = {162-167}, keywords = {constructivism, information technology, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje}, journal = {Informatologia}, volume = {38}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {Information tehnologies and constructivistic paradigm of teaching}, keyword = {constructivism, information technology, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Engineering Index
  • Informatics Abstracts - INFA
  • Information Science Abstracts - ISA
  • Library and Information Science Abstracts - LISA
  • Pascal Thema
  • Information Science Documentation
  • Referativnyj Žurnal. Informatica
  • Science Abstracts - Sa





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font