Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja (CROSBI ID 127082)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
hrvatski
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja
U radu se propituje kompatibilnost edukacijekse upotrebe suvremenih informacijskih tehnologija i konstruktivizma kao teorije o učenju i poučavanju. Ukazuje se na shvaćanja o ulogama suvremenih informacijskih tehnologija u transformiranju čina učenja i poučavanja. Razmatraju se njihove prednosti i ograničenja. Identificiraju se i analiziraju potencijali informacijskih tehnologija sukladni bitnim načelima konstruktivizma. Autorice zagovaraju "konstruktivistički dizajn instrukcije" kao ključnu pretpostavku učinkovite edukacijske primjene informacijskih tehnologija.
konstruktivizam ; informacijske tehnologije ; učenje i poučavanje
nije evidentirano
engleski
Information tehnologies and constructivistic paradigm of teaching
nije evidentirano
constructivism ; information technology ; učenje i poučavanje
nije evidentirano