Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja (CROSBI ID 127082)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja // Informatologia (Zagreb), 38 (2005), 3; 162-167

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja

U radu se propituje kompatibilnost edukacijekse upotrebe suvremenih informacijskih tehnologija i konstruktivizma kao teorije o učenju i poučavanju. Ukazuje se na shvaćanja o ulogama suvremenih informacijskih tehnologija u transformiranju čina učenja i poučavanja. Razmatraju se njihove prednosti i ograničenja. Identificiraju se i analiziraju potencijali informacijskih tehnologija sukladni bitnim načelima konstruktivizma. Autorice zagovaraju "konstruktivistički dizajn instrukcije" kao ključnu pretpostavku učinkovite edukacijske primjene informacijskih tehnologija.

konstruktivizam ; informacijske tehnologije ; učenje i poučavanje

nije evidentirano

engleski

Information tehnologies and constructivistic paradigm of teaching

nije evidentirano

constructivism ; information technology ; učenje i poučavanje

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38 (3)

2005.

162-167

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost