Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita (CROSBI ID 345232)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Crnković, Slaven
Grbac, Bruno
hrvatski
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita
Integralno marketinško komuniciranje ključ je uspjeha na suvremenom tržištu. Razvijanjem učinkovitih marketinških komunikacija prilikom kojih se uspostavljaju međusobne veze sa ciljanom publikom moguće je tek integracijom svih funkcija. Tek objedinjenjem komponenata promocijskih aktivnosti stvara se promocijski miks i jedino njihovim međusobnim usklađivanjem i koordiniranjem moguće je ostvariti zajednički cilj - pridobivanje potrošača. Promocija se ne može oslanjati na jednu svoju komponentu zapostavljajući ostale, a neke čak i isključivati. Gorski kotar jedno je od najatraktivnijih kontinentalnih područja Europe. Suvremeni turist traži turistički sadržaj, a najveći nedostatak je što takvih sadržaja u Gorskom kotaru ima premalo. Terra incognita je nova turistička agencija koja djeluje na području Gorskog kotara. Zajedničkim snagama svake od pojedinih promotivnih aktivnosti želi ostvariti međusobni sinergijski efekt u ostvarivanju promocijskih ciljeva: informiranja potrošača, diferenciranja proizvoda, povećanja potražnje, isticanja vrijednosti proizvoda te stabilizacije prodaje.
promocija; oglašavanje; osobna prodaja; unapređenje prodaje; odnosi s javnošću; Terra incognita
nije evidentirano
engleski
Promotional Mix - Case: Tourist Agency "Terra incognita"
nije evidentirano
promotion; advertising; personal selling; sales promotion; public relations; Terra incognita
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
31.10.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka