Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti (CROSBI ID 345223)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Butković, Katica
Grbac, Bruno
hrvatski
Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti
Na tržištu postoje proizvodi istih ili sličnih osobina, a uvođenje novog proizvoda zahtjeva obraćanje posebne pozornosti na mnoge čimbenike. Rad ukazuje na probleme s kojima se susreće malo poduzeće u takvoj situaciji. Glavna motivacija izrade ovog diplomskog rada je dokazati da se malo poduzeće, s nedovoljnom ekonomskom snagom i iskustvom, a uz stručno znanje i stručni kadar može nositi s izazovima suvremenih tržišnih odnosa.
strategija uvođenja novog proizvoda; tržište; supstitut
nije evidentirano
engleski
Strategy of New Product Implementation on the Market with the Product Supstitutes
nije evidentirano
strategy of implementing a new product; market; supstitute
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
31.10.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka