Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti (CROSBI ID 345223)

Ocjenski rad | diplomski rad

Butković, Katica Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2006

Podaci o odgovornosti

Butković, Katica

Grbac, Bruno

hrvatski

Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti

Na tržištu postoje proizvodi istih ili sličnih osobina, a uvođenje novog proizvoda zahtjeva obraćanje posebne pozornosti na mnoge čimbenike. Rad ukazuje na probleme s kojima se susreće malo poduzeće u takvoj situaciji. Glavna motivacija izrade ovog diplomskog rada je dokazati da se malo poduzeće, s nedovoljnom ekonomskom snagom i iskustvom, a uz stručno znanje i stručni kadar može nositi s izazovima suvremenih tržišnih odnosa.

strategija uvođenja novog proizvoda; tržište; supstitut

nije evidentirano

engleski

Strategy of New Product Implementation on the Market with the Product Supstitutes

nije evidentirano

strategy of implementing a new product; market; supstitute

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

31.10.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija