Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica (CROSBI ID 463518)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica
U radu se analiziraju obilježja oblika maloprodajne poslovne jedinice. Ta su obilježja proistekla iz izabranih funkcija (na osnovi zadaća), izabranih instrumenata marketinga (s obzirom na cilj i strategiju) i izabranoga organizacijskog rješenja. Načini izvršavanja trgovinskih funkcija, instrumenti marketinga i organizacijska rješenja mijenjaju se razvojem informacijskih sustava. Tako se razvijaju i novi oblici maloprodajnih poslovnih jedinica. Na osnovi svega toga pokušava se dati nova klasifikacija marketinških instrumenata maloprodajnoga poduzeća.
maloprodaja; instrumenti marketinga; poslovni informacijski sustav
nije evidentirano
engleski
The influence of informations system in the development of retailing institutions
nije evidentirano
retailing; marketing means; business information system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
119-132-x.
1997.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97"
Aurer, Boris; Divjak, Blaženka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Osmi međunarodni simpozij Informacijski sustavi '97
predavanje
24.09.1997-26.09.1997
Varaždin, Hrvatska