Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj (CROSBI ID 521865)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Anđić, Dunja Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V. (ur.). Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 11-23-x

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja

hrvatski

Stanje u praksi obrazovanja i potrebe učitelja razredne nastave u budućem obrazovanju i usavršavanju za okoliš/održivi razvoj

U ovom radu daje se prikaz empirijskog istraživanja kojim se pokušalo ustanoviti stanje u praksi obrazovanja i usavršavanja, ispitati potrebe učitelja razredne nastave s područja problematike odgoja i obrazovanja za okoliš/održivi razvoj, te ukazati na pedagoške implikacije koje proizlaze iz istraživanja obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u odgoju i obrazovanju za okoliš/održivi razvoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 161 učitelja razredne nastave u Primorsko-goranskoj, Istarskoj i Ličko-senjskoj županiji. Dobiveni rezultati ukazali su na značajne deficite i nedostatke u praksi obrazovanja i profesionalnog usavršavanja učitelja za okoliš/održivi razvoj. Rezultati analize potreba učitelja u budućem obrazovanju i usavršavanju ukazali su na visoke potrebe za kvalitetnijim strategijama, planovima i programima, sadržajima održivosti, razvojem vještina i sposobnosti, za suvremenim tipovima obrazovanja i kontinuiranom edukacijom. Pedagoške implikacije proizašle iz ovog istraživanja postavljaju osnove za razvijanje i zgrađivanje kvalitetnijeg budućeg obrazovanja i usavršavanja učitelja razredne nastave u području okoliša/održivog razvoja.

učitelji razredne nastave; praksa obrazovanja i usavršavanja; buduće obrazovanje i usavršavanje; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj

nije evidentirano

engleski

Current state in educational practice and needs of primary school classroom education teachers in future education and improvement for environment / sustainable development

nije evidentirano

primary school classroom education teachers; the practice of education and improvement; future education and improvement; education for environment/sustainable development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-23-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zavičajnost, globalizacija i škola

Vrcić-Mataija, S., Grahovac-Pražić, V.

Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću

Podaci o skupu

3. dani Šime i Ante Starčevića: zavičajnost, globalizacija i škola

predavanje

05.05.2006-05.05.2006

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija