Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije (CROSBI ID 521856)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije // Zavičajnost, globalizacija i škola / Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V. (ur.). Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2006. str. 359-388-x

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka, Pejčić, Aleksandra

hrvatski

Stilovi odgojno-obrazovnog rada odgajatelja i učitelja u području okoliša - procjene stanja i implikacije

Autorice polaze od činjenice sve prisutnijeg odgoja i obrazovanja za održivi razvoj i potrebe njihova svestranijeg istraživanja, povezujući to s obrazovanjem učitelja. Nakon prikaza temeljnih teorijskih odrednica upozorava na višeznačnost obrazovnih modela te informira o teorijskim pristupima obrazovanja učitelja za okoliš/održivi razvoj. Empirijski dio rada je dio šireg istraživanja obrazovanja odgajatelja i učitelja Hrvatske za okoliš. Cilj je ovog dijela istraživanja bio ispitati u kolikoj su mjeri odgojno-obrazovni postupci i aktivnosti odgajatelja predškolske djece i učitelja razredne nastave zastupljeni u praksi odgojno-obrazovnog rada s djecom/učenicima u području okoliša/održivog razvoja. Ispitivanje je provedeno 2005. godine, a u njemu je sudjelovalo 486 ispitanika. Za tu svrhu, načinjen je instrument. Analizirane su procjene odgajatelja i učitelja o: izvedbenim nastavnim planovima i programima dječjih vrtića/osnovnih škola ; učenju i poučavanju ; zadovoljavanju individualnih potreba djece/učenika ; okruženju povezanosti vrtića/škole s obitelji, lokalnom i međunarodnom zajednicom te izvještavanju o uradcima i napredovanja djece/učenika - sve u funkciji razvoja osjetljivosti djece/učenika za održivi razvoj. Moguće je uopćeno zaključiti kako većina empirijskih nalaza ulijeva optimizam i nadu, ali i učvršćuje naše spoznaje kako nema odgoja i obrazovanja djece/učenika za održivi razvoj bez obrazovanja njihovih odgajatelja i učitelja.

okoliš; održivi razvoj; odgoj i obrazovanje za okoliš/održivi razvoj; djeca; učenici; odgajatelji predškolske djece; učitelji razredne nastave

nije evidentirano

engleski

Styles of Preschool/Primary School Classroom Education Teachers within the Field of Environment-Assessment of Current State and Implications

nije evidentirano

environment; sustainable development; education for environment/sustainable development; children; pupils; preshool teachers; primary school classroom education teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

359-388-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zavičajnost, globalizacija i škola

Vrcić-Mataija, S, Grahovac-Pražić, V.

Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću

Podaci o skupu

3. dani Šime i Ante Starčevića: zavičajnost, globalizacija i škola

predavanje

05.05.2006-05.05.2006

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija