Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa (CROSBI ID 521605)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka
hrvatski
Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa
Unaprjeđivanje kvalitete obrazovanja prioritet je društvenog razvoja. Tri su mehanizma na kojima se temelji novi pristup unaprjeđivanju kvalitete obrazovanja u Hrvatskoj: 1) državna matura kao oblik vanjskog sumativnog vrednovanja ; 2) nacionalni ispiti kao oblik vanjskog formativnog vrednovanja i 3) samovrednovanje škola kao komplementarni sustav vanjskom vrednovanju škola. U procese i postupke ovih oblika vrednovanja nužno je uključiti psihologe koji su kvalificirani za provođenje evaluacijskih postupaka, za edukacijska mjerenja, korištenje statističkih analiza, razvoj instrumentarija za praćenje poželjnih promjena u procesima učenja i poučavanja te poticajno komuniciranje u procesu samoanalize i samovrednovanja škola.
kvaliteta obrazovanja; sumativno vrednovanje; formativno vrednovanje; samovrednovanje škola
nije evidentirano
engleski
Improvement of the quality of formal education in Croatia - The position and the role of psyhologists
nije evidentirano
kvaliteta obrazovanja; summative assessment; formative assessment; school self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
18-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ljudski potencijali kroz životni vijek
Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)
Podaci o skupu
14. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Vodice, Hrvatska