Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Figurativnost reklamnoga diskurza (CROSBI ID 33151)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bagić, Krešimir Figurativnost reklamnoga diskurza // Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole) / Bagić, Krešimir (ur.). Zagreb: Zagrebačka slavistička škola, 2006. str. 81-93-x

Podaci o odgovornosti

Bagić, Krešimir

hrvatski

Figurativnost reklamnoga diskurza

Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je – na primjerima recentnih hrvatskih promidžbenih poruka - opisana i analizirana uloga figura u oblikovanju reklame te pozicija reklamnoga diskurza spram ostalih diskurzivnih matrica.

diskurz, figura, reklama

nije evidentirano

engleski

Figurativeness of the advertising discourse

nije evidentirano

discourse, figure, advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-93-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)

Bagić, Krešimir

Zagreb: Zagrebačka slavistička škola

2006.

953-175-258-3

Povezanost rada

Filologija