Figurativnost reklamnoga diskurza (CROSBI ID 33151)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bagić, Krešimir
hrvatski
Figurativnost reklamnoga diskurza
Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je – na primjerima recentnih hrvatskih promidžbenih poruka - opisana i analizirana uloga figura u oblikovanju reklame te pozicija reklamnoga diskurza spram ostalih diskurzivnih matrica.
diskurz, figura, reklama
nije evidentirano
engleski
Figurativeness of the advertising discourse
nije evidentirano
discourse, figure, advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-93-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)
Bagić, Krešimir
Zagreb: Zagrebačka slavistička škola
2006.
953-175-258-3