The development of children's self-evaluation of linguistic competence (CROSBI ID 521576)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Medved Krajnović, Marta ; Mihaljević Djigunović, Jelena
engleski
The development of children's self-evaluation of linguistic competence
Demokratizacijom čitavih društava, pa time i njihovih sustava učenja i poučavanja, došlo je do razvoja pojma autonomije u učenju. Taj pojam, koji je najprije bio vezan uz cjeloživotno obrazovanje i obrazovanje odraslih, brzo se proširio i na srednjoškolsko i osnovnoškolsko obrazovanje. Međutim, dok se učenike poticalo na autonomiju u učenju, proces vrednovanja i dalje je ostajao u domeni nastavničke kompetencije. Tek je u posljednjih desetak godina sazrela svijest o potrebi samorednovanja kao još jednom obliku učeničke autonomije te su se pojavila istraživanja o razvoju, mogućnostima i rezultatima samovrednovanja. U ovome radu posebna pozornost posvetit će se razvoju sposobnosti samovrednovanja kod djece predškolske i rane školske dobi.
self-evaluation; learner autonomy; linguistic competence
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-284-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
4. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Osijek, Hrvatska