Jezična svjesnost i rana dvojezičnost (CROSBI ID 521575)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Medved Krajnović, Marta
hrvatski
Jezična svjesnost i rana dvojezičnost
Razvoj dječje svjesnosti postupan je i višegodišnji proces koji, prema brojnim istraživanjima, kod dvojezične djece teče brže i dinamičnije nego u jednojezične djece. U radu će se prikazati razvoj implicitne i eksplicitne jezične svjesnosti dječaka koji je usvojio hrvatski kao prvi jezik te u dobi od 2 godine i 10 mjeseci počeo usvajati engleski kao drugi jezik. Dinamika dvojezičnoga razvoja sustavno je praćena 18 mjeseci. Svrha je ovoga rada prikazati razvoj jezične svjesnosti u spomenutom razdoblju, usporediti ga s razvojem ispitanikove jezične i komunikacijske kompetencije te razmisliti o možebitnim implikacijama nalaza istraživanja za ranu nastavu stranoga jezika.
jezična svjesnost; rana dvojezičnost; rana nastava stranoga jezika
nije evidentirano
engleski
Language awareness and childhood bilingualism
nije evidentirano
language awareness; childhood bilingualism; early foreign language teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-220-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost
Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
4. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Osijek, Hrvatska