O jeziku reklame (CROSBI ID 33145)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Udier, Sanda Lucija
hrvatski
O jeziku reklame
Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine
reklama, jezik, parajezik, jezične strategije
nije evidentirano
engleski
The Language Code of Advertisement
nije evidentirano
language of advertisement, paralanguage, language strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
711-721-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
2006.
953-96391-8-2