Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

O jeziku reklame (CROSBI ID 33145)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Udier, Sanda Lucija O jeziku reklame // Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik / Granić, Jagoda (ur.). Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 711-721-x

Podaci o odgovornosti

Udier, Sanda Lucija

hrvatski

O jeziku reklame

Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine

reklama, jezik, parajezik, jezične strategije

nije evidentirano

engleski

The Language Code of Advertisement

nije evidentirano

language of advertisement, paralanguage, language strategy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

711-721-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik

Granić, Jagoda

Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

2006.

953-96391-8-2

Povezanost rada

Filologija