Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 266508

The role of conceptual blending in language acquisition


Brdar, Mario
The role of conceptual blending in language acquisition // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenika mlađe školske dobi: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Učiteljski fakultet, 2006. str. 113-127 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
The role of conceptual blending in language acquisition

Autori
Brdar, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenika mlađe školske dobi: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Učiteljski fakultet, 2006, 113-127

Skup
Međunarodni stručni i znanstveni skup Dijete i jezik danas

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.11. 2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Conceptual integration; blending; word formation; bilingualism; language acquisition; conceptual metaphor; metonymy

Sažetak
The paper, based on some diary data on the acquisition of morphological structures and syntactic constructions by a Hungarian-Croatian bilingual, discusses the role of conceptual blending as one of the most important factors leading to productive and creative growth of linguistic abilities. Following an introductory note on the goals and the database of the present paper, the second part briefly introduces the morphological process of lexical blending and then proceeds to discuss the basics of conceptual blending as a basic cognitive process (Fauconnier 1994, Fauconnier & Turner 1996 & 1999). The third part gives an overview of some types of blending attested in our database. It is claimed in the concluding part that this model makes possible crucial insights in a constructional account of language acquisition processes, as described in Goldberg (1999) and Tomasello & Brooks (1998 & 1999).

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122001

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek