Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava (CROSBI ID 345006)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Babić, Mirjana
Mencer, Ivan
hrvatski
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava
Svako osiguravajuće društvo teži povećanju tržnog udjela, jer povećanje tržnog udjela dovodi do rasta profita. To zahtijeva jačanje njegove konkurentnosti, a najbolji način jačanja konkurentnosti osiguravajućeg društva u globalnoj tržišnoj utakmici jest diferencijacija, odnosno stvaranje nečega po čemu će osiguranik prepoznati i razlikovati to osiguravajuće društvo u mnoštvu istih ili sličnih. Upravljanje imidžom osiguravajućeg društva kontinuirani je proces koji ga treba usmejravati ka izvrsnosti i to jačanjem odnosa sa svim njegovim ključnim segmentima, a prvenstveno osiguranicima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Za uspješno upravljanje imidžom nužno je: utvrditi i vrednovati trenutni imidž, analizirati koje su njegove jake, a koje slabe točke, utvrditi koji su elementi imidža osiguranicima najvažniji i koje treba jačati, odrediti na što se mora usmjeriti kako bi se poboljšao imidž naspram konkurenata, zatim oblikovati adekvatnu strategiju unapređenja imidža i implementirati je u vlastito poslovanje, kontinuirano pratiti reputaciju svog imidža i upravljati ga prema željenom cilju, te konstantno projicirati osnovne poruke po čemu je osiguravajuće društvo jedinstveno i različito od svojih konkurenata. Izgradnja imidža dugotrajan je proces i nemoguće je u kratkom roku izmjeriti i predvidjeti ekonomske učinke strategije imidža.
Strategija imidža; Osiguravajuća društva; Model strategije imidža
nije evidentirano
engleski
The Image Strategy as the Function of Successful Insurance Companies
nije evidentirano
The Image Strategy; Insurance Companies; The Image Staretgy Model
nije evidentirano
Podaci o izdanju
278
10.11.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka