Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava (CROSBI ID 345006)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Babić, Mirjana Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Babić, Mirjana

Mencer, Ivan

hrvatski

Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava

Svako osiguravajuće društvo teži povećanju tržnog udjela, jer povećanje tržnog udjela dovodi do rasta profita. To zahtijeva jačanje njegove konkurentnosti, a najbolji način jačanja konkurentnosti osiguravajućeg društva u globalnoj tržišnoj utakmici jest diferencijacija, odnosno stvaranje nečega po čemu će osiguranik prepoznati i razlikovati to osiguravajuće društvo u mnoštvu istih ili sličnih. Upravljanje imidžom osiguravajućeg društva kontinuirani je proces koji ga treba usmejravati ka izvrsnosti i to jačanjem odnosa sa svim njegovim ključnim segmentima, a prvenstveno osiguranicima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Za uspješno upravljanje imidžom nužno je: utvrditi i vrednovati trenutni imidž, analizirati koje su njegove jake, a koje slabe točke, utvrditi koji su elementi imidža osiguranicima najvažniji i koje treba jačati, odrediti na što se mora usmjeriti kako bi se poboljšao imidž naspram konkurenata, zatim oblikovati adekvatnu strategiju unapređenja imidža i implementirati je u vlastito poslovanje, kontinuirano pratiti reputaciju svog imidža i upravljati ga prema željenom cilju, te konstantno projicirati osnovne poruke po čemu je osiguravajuće društvo jedinstveno i različito od svojih konkurenata. Izgradnja imidža dugotrajan je proces i nemoguće je u kratkom roku izmjeriti i predvidjeti ekonomske učinke strategije imidža.

Strategija imidža; Osiguravajuća društva; Model strategije imidža

nije evidentirano

engleski

The Image Strategy as the Function of Successful Insurance Companies

nije evidentirano

The Image Strategy; Insurance Companies; The Image Staretgy Model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

278

10.11.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija