Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 264408

Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika


Žižak, Antonija
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Insitut za društvena istraživanja, 2005. str. 174-193


CROSBI ID: 264408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika
(Perception of teachers, initial education and continuous professional development from the perspective of university teachers)

Autori
Žižak, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Insitut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
174-193

ISBN
953-6218-24-0

Ključne riječi
sveučilišni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika
(university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education)

Sažetak
Na samom početku ovog poglavlja opisana je metodologija provedenog on-line istraživanja te je opisan uzorak sveučilišnih nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Poglavlje se nastavlja prikazom rezultata vezanih uz razmišljanja sveučilišnih nastavnika o mogućim načinima organizacije studija za učiteljsku i nastavničku profesiju, stručnim profilima koje je potrebno obrazovati te međuinstitucionalnoj suradnji. Nadalje se problematizira sama struktura kurikuluma te željeni ishodi kojima bi programi obrazovanja učitelja i nastavnika trebali rezultirati s posebnim naglaskom na programe pedagoško-psihološke izobrazbe i metodike. U ovom poglavlju prikazano je i mišljenje sveučilišnih nastavnika o trajnom profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika, uključujući i mogućnost njihovog poslijediplomskog obrazovanja. Također su analizirani i komentari sveučilišnih nastavnika vezani uz sustave obrazovanja u zemljama EU. Na kraju poglavlja prikazani su prijedlozi mogućih promjena te preporuke za osmišljavanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika koji su i izravni sudionici tog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100503

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Žižak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žižak, Antonija
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Insitut za društvena istraživanja, 2005. str. 174-193
Žižak, A. (2005) Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb, Insitut za društvena istraživanja, str. 174-193.
@inbook{inbook, author = {\v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {174-193}, keywords = {sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja u\v{c}itelja i nastavnika}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja u\v{c}itelja i nastavnika iz perspektive sveu\v{c}ili\v{s}nih nastavnika}, keyword = {sveu\v{c}ili\v{s}ni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja u\v{c}itelja i nastavnika}, publisher = {Insitut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {174-193}, keywords = {university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Perception of teachers, initial education and continuous professional development from the perspective of university teachers}, keyword = {university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education}, publisher = {Insitut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font