Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta (CROSBI ID 33066)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata
hrvatski
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta
Ovo poglavlje opisuje rezultate ispitivanja mišljenja studenata završnih godina učiteljskih i nastavničkih studija. Rezultati prikazuju studentsku percepciju i zadovoljstvo vlastitim studijskim obrazovanjem s nekoliko aspekata. Jedan od njih je zadovoljstvo inicijalnim obrazovanjem u kontekstu usvojenih znanja i vještina iz određenih područja buduće profesije. U sklopu ovog dijela prikazana je i analiza studentskih prijedloga vezanih uz područja o kojima bi tijekom studija željeli naučiti nešto više. Drugi aspekt koji su studenti procjenjivali je organizacija studija pri čemu su analizirani i studentski prijedlozi promjena. U ovom poglavlju prikazan je i način na koji studenti percipiraju svoju buduću profesionalnu ulogu te moguće poteškoće s kojima bi se u budućem radu mogli susresti. Svaki prikaz rezultata obuhvaća i usporedbu studenata s obzirom na glavni studijski smjer (budući učitelji razredne nastave i budući predmetni nastavnici). U zaključnom dijelu poglavlja raspravlja se o značenju dobivenih rezultata s aspekta mogućih promjena u sustavu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika.
studenti-budući učitelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge
nije evidentirano
engleski
Students-prospective teachers' perception of initial teacher education and some aspects of their future profession
nije evidentirano
students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role
nije evidentirano
Podaci o prilogu
161-173-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2005.
953-6218-24-0