Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 33063)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vizek Vidović, Vlasta Obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 15-66-x

Podaci o odgovornosti

Vizek Vidović, Vlasta

hrvatski

Obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja

Ovo poglavlje prikazuje opći trend razvoja sustava obrazovanja učitelja i nastavnika na prijelazu stoljeća. Temelj komparativne studije čini prikaz najvažnijih preglednih dokumenata europskih institucija i ostalih međunarodnih organizacija koje se bave praćenjem i proučavanjem sustava obrazovanja učitelja i nastavnika, te opsežnija analiza sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u odabranom uzorku zemalja EU, za koje se smatra da mogu poslužiti kao primjeri dobre prakse u području. Na samom početku ovog poglavlja se posebna pažnja posvećuje određenju učiteljskih nastavničkih kompetencija kao determinanti usmjerenosti i spremnosti na cjeloživotno učenje te privlačenju sposobnih pojedinaca da izaberu učiteljsku/nastavničku profesiju. Nadalje, problematizira se organizacija inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika pri čemu se opisuje i slika stanja u Europi na prijelazu stoljeća te značaj Bolonjskog procesa za promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika. Završni dio poglavlja usmjeren je na mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji, ulogu istraživanja u području učenja/poučavanja i obrazovanja učitelja i nastavnika te na neke od glavnih smjernica promjena u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika.

obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi, učiteljske i nastavničke kompetencije, cjeloživotno učenje, komparativna studija

nije evidentirano

engleski

Teacher education in Europe from the perspective of lifelong learning

nije evidentirano

teacher education in Europe, teaching competences, lifelong learning, comparative study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-66-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Vizek Vidović, Vlasta

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2005.

953-6218-24-0

Povezanost rada

Psihologija